Frps Andreas Arff er lite begeistret for planene om ammoniakkfabrikk på Eydehavn. […]
Fabrikkplanene: – Det er noe svineri
STERKT IMOT: Bystyrerepresentant Andreas Arff (Frp) mener en ammoniakkfabrikk ikke vil gi noen gevinster, og er sterkt imot hele prosjektet. Foto: Esben Holm Eskelund
Publisert: 24.01.2025 kl. 05:01