Miljødirektoratet er ikke helt fornøyd etter sin første gjennomgang av forvaltningsplan for […]
Ikke fornøyd: Mener forvaltningsplanen trenger kraftig oppstramming
FORVALTNINGSPLAN: Styret i Raet nasjonalpark har fått tilbakemelding på forvaltningsplanen, som er sendt til godkjenning. Direktoratet peker på et stort forbedringspotensial. Her fra et møte i nasjonalparkens rådgivende utvalg tidligere. Arkivfoto
Publisert: 21.12.2024 kl. 05:00