Alkoholen har fått en stadig større plass på nasjonaldagen. Er det slik […]
SYNSPUNKT: Norge i rødt, hvitt og bobler?
17.MAI: – Vi voksne har nok av andre drikkeanledninger i mai. La 17. mai være barnas dag i rødt hvitt og blått, skriver Ragnhild Kaski, generalsekretær i Av-og-til. Pressefoto
Publisert: 15.05.2026 kl. 04:00